Jak mluvit o tvých produktech tak, aby tvoji zákazníci pochopili, že je potřebují a nezbylo jim nic jiného než nakoupit?
Během 272 minut dosáhneš toho, že:
❤️ Budeš vědět, co to znamená vidět svému zákazníkovi do hlavy a jak to, co se mu honí hlavou převést do obsahu, se kterým se ztotožní
👀 Budeš umět promlouvat ke svému zákazníkovi tak, aby ho to zastavilo ve scrollování a měl touhu nezůstat jen u jednoho příspěvku, ale prolustrovat celý tvůj feed
🤩 Bude ti konečně jasné, co znamená komunikovat hodnotu a jaké tvořit příspěvky, které neukazují jen produkty a přesto přesvědčují k nákupu
🙅♀️ Budeš mít jasno, proč tvoji sledující na základě tvého obsahu nenakupují a díky tomu přestaneš dělat zbytečné chyby, které tě stojí spoustu neuskutečněných objednávek
🔥 Odneseš si konkrétní techniky, které ti pomůžou všechno, co se naučíš, převést okamžitě do praxe a začít ještě první den tréninku měnit způsob, jak o své nabídce mluvíš
Co si z masterclass odnesly další tvůrčí ženy?
💌 „Odnáším si nový pohled na celkovou komunikaci o našem výrobku. Skvělé vysvětlení ideálního zákazníka. Konečně jsem pochopila, jak si ho začít představovat, aby se v mé představě choval jako živý.“
💌 „Moc mě bavila ta jednoduchá strukturovanost, jak zákazníka pochopit.“
💌 „Děkuji za srozumitelnost, jak vůbec přemýšlet o potřebách a problémech zákazníka. Pro mě skvěý impulz vylézt z ulity vlastního produktu.“